آموزش رایانه

به نام خدا

من به زودی در این سایت آموزش هایی را قرار خ.اهم داد که به این شرح می باشد:

۱- آموزش فتوشاپ

۲- نکته هایی از ویژوال بیسیک

۳- آموزش رجیستری سطح پیشرفته

۴- آموزش ویروس یابی بدون ویروس یاب

۵- نکته هایی نهفته از ویندوز

که اگر سه مهارت آخر را به خوبی یاد بگیرید دیگر نه احتیاجی به ویروس یاب خواهید داشت و نه دیگر مجبور هستید ویندوز خود را دائما عوض کنید.

من خودم بیشتر از یکسال است که ویروس یاب ندارم و در این مدت هیچ ویروسی نبوده است که آن را نتوانم بکشم و حتی در این مدت ویندوز رایانه ام را نیز عوض نکرده ام.

امید وارم از این آموزش ها استقبال شود تا من هم بتوانم با روحیه بهتری این آموزش ها را بنویسم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لادن صحرایی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید وبلاگ جالبی دارید خیلی لذت بردم و همیشه موفق و شاد باشید لطفا به وبلاگم سری بزنید خیلی خوشحال میشم فعلا بای

لادن صحرایی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.ladansahraei.blogsky.com

سلام من pdf میخواستم دانلود کنم باز نشد اما doc باز شد من pdf من اونو میخوام لطفا ادامه بدید خیلی لذت بردم.

میترا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام آقای امیری
مرسی به خاطر کلاس امروز!
آخرش سر در نیاوردم کامپیو ترم ویروس داشت یا bad sector ...!
دیگه اینکه... وبلاگ خیلی جالبی دارید... لطفا حتما همه ی اون کارای رو که گفتید انجام بدید...بازم سر میزنم...تا بعد!

مهرداد سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

chetori javoon? khobi? yebar ghable 12 bia to site

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد