دانلود جلسات آموزش ترفند های ویندوز

بالاخره اولین آموزش هایم آماده شد.

جلسات آموزش نکته ها و ترفند های ویندوز را به ترتیبی که آماده شود در پایین برای دانلود می گذارم:

فقط برای دانلود روی لینک ها راست کلیک کرده و گزینه Save target as را بزنید.

جلسه اول آموزش ترفند های ویندوز:     PDF        DOC       مشاهده

جلسه دوم آموزش ترفند های ویندوز:    PDF        DOC       مشاهده

جلسه سوم آموزش ترفند های ویندوز:   PDF       DOC       مشاهده

جلسه چهارم آموزش ترفند های ویندوز:   PDF       DOC       مشاهده

جلسه پنجم آموزش ترفند های ویندوز:   PDF       DOC       مشاهده

جلسه ششم آموزش ترفند های ویندوز:   PDF       DOC       مشاهده

حتما دانلود کنید مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.

پیشنهاد می کنم که از قسمت مشاهده استفاده نفرمایید به این دلیل که در هنگام وارد کردن به وبلاگ چهار چوب مناسب خود را از دست داده است و همچنین دارای عکس نیز نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام آقای امیری
مرسی به خاطر مطالب مفیدی که ارائه میدین...واقعاً جالب و کاربردی هستن.
بی صبرانه منتظر پست جدیدتون هستم...!

سجاد شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.sajadblog.blogsky.com

سلام تو هم وبلاگ خوبی داری

مسعود محمدی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://mas70.tk

سلام - اقای امیری - چطوری ؟
واقعا مطالب کاربردی و خصوصا قسمت انتی ویروس خفنه .
من به چند نفر که این مشکل رو داشتن وبلاگ شما رو پیشنهاد کردم.
بی صبرانه و از این حرفا منتظر دومیش هستیم و هیچ جا نمیریم همینجا هستیم.

admin پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد